Saturday, August 6, 2016

”ආමි පක..ලා, තොපි තමයි මේක කෑවේ,තොපි කැ...යෝ, තොපි ප.....යෝ, අපෙන් මැරුම් කන්න හදන් එපා’’ කියමින් වාද්දුව පොලීිසිය තරුණයන් දෙන්නෙකුට වධදී බොරු නඩු දමයි.

kAVINDA & THEEHSHNE 

කාවින්ද හා තීක්ෂණ අයියෝ මලෝ දෙන්නා, 2016.08.01 දින වාද්දුව පොලීසයට ගියේ අත්අඩංගුවේ සිටින තම පියාව බැලීම සඳහාය. කාවින්ද හමුදා සෙබලෙකි. ඔහු සිද්ධිය අදාලව පොලිස්පතිට හා මානව හිමිකම් කොමිෂන් සභාව ට, කර තිබෙන ලීඛිත පැමිණිල්ලේ මෙසේ සඳහන් වේ.

‘ වාද්දුව පොලිස් ස්ථානයට පියා බැලීම සඳහා ගියා. එවිට වේලාව සවස 5.30ට පමණ ඇති. මා දුටුවා පියා සිරි මැදිරියේ සිටිනවා. මා එතනට යන්න හදද්දිම, 49556 දරණ සොයිසා නැමැති පොලිස් නිලධාරියා, එක පාරටම තමුසේ කොහේද යන්නේ අසමින්, මාගේ ෂර්ට් එකෙන් හා බෙල්ලෙන් අල්ලා එලියට වැරෙන් තල්ලූ කලා. මා එළියට විත්, ඉස්තොප්පුවේ පුටුවක වාඩි වී, දුරකථනයෙන් සොහොයුරාට කතාකරන්න හදනකොට, එම නිලධාරියා නැවත පැමිණ උඹට මෙතන ඉන්න බෑ, කියමින්, නැවත මගේ බෙල්ලෙන් අල්ලා මිදුලටම තල්ලූ කරලා දැම්මා. මම මිදුලේ සිට, සොහොයුරාට දුරකථනයෙන් කිව්වා ඉක්මනට එන්න කියා. ඔහු කිව්වා මම දැන් ලඟ ඉන්නේ කියා. 

ස්වල්ප වේලාවකින් ඔහු (තීක්ෂණ * පැමිණියා. ඔහු 49556 සොයිසා නැමැති නිලධාරියාට කියා, පියා සිටින සිරිමැදිරිය ලඟට ගියා. මම ද ඔහු පසුපස එතැනට යන විට උඹ කොහේද යන්නේ, උඹට බලන්න දෙන්නේ නැහැ  කියා, මගේ බෙල්ලෙන් අල්ලාගෙන එළියට තල්ලූ කරගෙන යන්න හදන විට, මම කිව්වා ”මම ආවේ තාත්තා බලන්න, බෙල්ල අතඅරින්න” යයි කියා ඔහුට කිව්වා. එ් සමගම මගේ සොහොයුරාද, බෙල්ල අතඅරින්න යයි ඔහුගෙන් ඉල්ලා සිටියා. එම පොලිස් නිලධාරියා තොපිට ඇතුලේ ඉන්න එවුන්ව බලන්න දෙන්නෙත් නෑ, එළියට පලයව් කියමින්, අපි දෙන්නාව පන්නා ගත්තා. එ් අතර සිරි මැදිරියේ හිටිය මගේ පියා, ගහන්න එපා ගහන්න එපා , එයා ආමි එකේ ඉන්නේ යයි කියනවා අපි දෙන්නාට ඇසුනා. අපි දෙන්නා ගේට්ටුව කිට්ටුවට ඇවිත් නවතා තිබූ යතුරු පැදියට නගින විට, උඩ තට්ටුවේ සිටි නිලධාරියෙක්, මහා හඬින් ”ආමි පක...ලා, තොපි තමයි මේක කෑවේ,  ඕකුන්ට යන්න දෙන්න එපා කියා කෑ ගැසුවා. ඇතුලේ සිට කිහිප දෙනෙක්ද එ් ආකාරයටම කෑ ගැසුවා. 

එ් කෑ ගැසීමත් සමග කිහිප දෙනෙක් අප ලඟට වේගයෙන් පැමිණියා. එතැන හතර පස් දෙනෙක් අප දෙන්නාව වට කර ගත්තා. එ් අතර තුන් හතර දෙනෙක් නිල ඇඳුමින් හිටියා. එක් අයෙක් හිටියේ අංක 3 ගහපු රතුපාට ටී ෂර්ට් එකක් හා කලිසමක් ඇඳගෙන හිටියා. 

එ් අතර සිටි 49556 සොයිසා, මගේ ෂර්ට් එකෙන් අල්ලා පහර දෙන්න හැදුවා. මිනිස්සු ඉස්සරහා ගහන්නේ නෑ කියමින්, මාව ෂර්ට් එකෙන් අල්ලා පොලිසිය තුලට ඇදගෙන ගියා. උඩ තට්ටුවේ හිටිය අය කෑගහලා කිව්වා,  ඕකුන්ව උඩට අරන් වරෙන්, දෙන්න කියලා. එයින් පසුව තොපි කැ...යෝ, තොපි ප....යෝ, අපෙන් මැරුම් කන්න හදන් එපා ආදිය කියමින්, උඩට ගෙන ගියා. එහි සිට ගාලූ පාර පෙනෙනවා. එතැනදී හයදෙනෙක් අපි දෙන්නාව වටකර ගත්තා. එහි සිටි දෙන්නෙක් හිටියේ සාමාන්‍ය ඇඳුමින්. ඔවුන් අතර 49556 සොයිසා, 1803 (නම දන්නේ නැහැ*, මුණසිංහ 39144, උ.පො.ප.පෙරේරා, අනෙක් දෙන්නා හඳුනන්නේ නැහැ. නමුත් දැක්කොත් අඳුරන්න පු`ඵවන්. ඔවුන් අපට, අතින්ද, රීප්ප පටියකින්, උදලූ මිටක් වැනි පොල්ලකින්ද, ටී- 56 තුවක්කුවේ මිටින්ද අප දෙන්නාටම පහර දුන්නා. එ් පාරවල් ශරීරයේ හැම තැනටම වැදුනා. විනාඩි 5ක් 10ක් විතර පහරදී, නැවත පහළට ගෙනිච්චා. බෙල්ලෙන් අල්ලා කූඩුවට දැම්මා. 

49556 සොයිසා මගේ සොයුරා තීක්ෂණට කිව්වා , ගිහිල්ලා මුගේ ”ලීව්’’ එක අරන් එන්න කියා. අයියා තීක්ෂණ, ගෙදර ගිහිල්ලා මගේ නිවාඩු අවසර පත‍්‍රය රැුගෙන ආවා. සොයුරා තීක්ෂණ මගේ නිවාඩු අවසර පත‍්‍රය රැුගෙන ආ විට, 49556 හිටියේ නැහැ. වෙනත් නිලධාරියෙක් හිටියේ. ඔහු කිව්වා, දැන්  ඕකෙන් වැඩක් නෑ, උසාවි දාලා කිව්වා. එතැන සිටිය සිවිල් ඇඳගත් නිලධාරියෙක්, සොයුරා තීක්ෂණ ලඟ තිබූ එක් හෙල්මට් එකක් මේ නඩු භාණ්ඩ හැටියට දාන්න පු`ඵවන් කියා අරගත්තා. මට හොඳටම අමාරු වුනා. රාත‍්‍රියේ මට දෙපාරක් වමනය ගියා. කූඩුව තුල සිටි අය, රිසව් එක්කෙනාට කිව්වා මට අමාරු බව. නමුත් මාව රෝහල් ගත කලේ නැහැ. 

පසුවදා (2016.08.02* මා සිර මැදිරියෙන් එළියට අරගත්තා. මගේ ප‍්‍රකාශයක් ගත්තා. මගේ විස්තර ගත්තා. එයට මගේ අත්සන ගත්තා. කියවන්න ඉඩක් දුන්නේ නැහැ. ඊට පස්සේ මාව මාංචු දමා පානදුර මූලික රෝහලට ගෙන ආවා. රෝහලේදී මාව අධිකරණ වෛද්‍ය නිලධාරී වරයෙකුට ඉදිරිපත් කලා. මම පොලිසියෙන් ගහපු බව හා තුවාල පෙන්වා හිටියා. ප‍්‍රතිකාර ගැනීමට නියම කළේ නෑ. පොලිසියෙන් දීපු පෝරමය පුරවා එහි කොටසක් පොලිස් නිලධාරියාට දුන්නා. 

එතැනින් මාව පානදුර මහේස්ත‍්‍රාත් අධිකරණයට ගෙන ගියා. සවස 3 වනතෙක් මාව රඳවාගෙන සිට,මහේස්ත‍්‍රාත්වරයාට ඉදිරිපත් කලා. මා වෙනුවෙන් නීතිඥ මහතකු ඉදිරිපත් වුනා. පොලිසිය මට රාජකාරියට බාධා කලා, සිර මැදිරියේ හිටිය අයට සිගරට්, බුලත් දෙන්න හැදුවා යි කියා සිටියා. දින 14කට රිමාන්ඞ් කරන ලෙසට ඉල්ලා සිටියා. මාව රුපියල් ලක්ෂ 10 බැගින් වූ ශරීර ඇප 2ක් මත මුදාහැරියා. මීලඟ නඩු දිනය 2016.11.08 වේ. 

ඉන් පසු මම, සොහොයුරා තීක්ෂණ පානදුර මූලික රෝහලට පැමිණියා. අපව නේවාසිකව නවත්වා ගත්තා.  සොහොයුරා තීක්ෂණ පසුවදාම 2016.08.03 දින රෝහලෙන් මුදා හරියා. මාව හමුදා රෝහලට මාරු කිරීමට පියවර ගෙන, අද දින 2016.08.05 අධිකරණ වෛද්‍ය නිලධාරී වෙත ඉදිරිපත් කරනු ලැබුවා. 

මා ඉල්ලා සිටින්නේ,
පියාව බලන්න ගිය මටත්, ඊට පසුව පැමිණි මගේ සොහොයුරා වූ තීක්ෂණට, අමානුෂික ලෙස පහර දී, බොරු චෝදනා මත නඩු පවරා, මාගේ මූලික අයිතිවාසිකම් උල්ලංඝණය කරන ලද (අපරාධය සිදුකල*, වාද්දුව පොලිසියේ, 
1. 49556 සොයිසා
2. 1803 (නම දන්නේ නැහැ)
3. 39144 - මුණසිංහ
4. උ.පො.ප. පෙරේරා
ඇතු`ඵ, නිලධාරීන්ට එරෙහිව නීතිමය පියවර ගන්නා ලෙසට යි.’’ 


No comments:

Post a Comment